top of page

Živim 160km/h!


Čajniče je malo. Čajniče je siromašno. Čini se da je najsiromašnije duhom, kulturom, zabavom. Ipak samo vam se čini. Uvijek postoje oni koji daju nešto, koji mijenjaju loše prve utiske. To su oni koji razuvjere predrasude da ovdje nema nikakvog oblika kulture, da nema sadržaja i da nema onih koji stvaraju i koji mijenjaju pomalo redundantnu svakodnevicu. Oni nisu entropija, ali ako ništa drugo unose dašak iste. Dejan Šćepanović je jedan od tih. Znate Dejana, ustvari teško da ga neko iz Čajniča ne zna. Visoki dečko, ćelav, muzičar, član Goci benda. Ako ga ne viđate po gradu, vidjećete ga na televiziji, o kanalima na društvenim mrežama da i ne govorimo. Dejan je naš, jedan od nas, ponosnih Čajničana. Ono što mnogi ne znaju da je najpoznatiji Šćepanović u Republici Srpskoj, otvorio studio. I znate gdje? Baš ovdje, u našem Čajniču.

NN: Dejane reci nam nešto o ovom tvom novom projektu?

DEJAN: Studio se zove "DV music studio". DV su početna slova moga i bratovog imena, Dejan i Vedran. Moj brat i ja radimo u studiju, tačnije, on piše tekstove, ja komponujem muziku i aranžiram. Studio je otvoren u decembru, 2014. Zauzima prostorije površine 60m². Sastoji se od režije i sobe za snimanje. Postoji i dnevni boravak za relaksaciju sa TV-om, bezičnim internetom, i kupatilom. Želim naglasiti da je zvučno izolovan. Posjeduje veliki broj "živih"instrumenata, a takođe i raspolaže kvalitetnom analogno/digitalnom opremom.

NN: Koji su tvoji planovi sa studijom?

DEJAN: Najprije unapređivanje mog znanja u audio produkciji. Naravno studio je otvoren da bi pjevači mogli da snimaju pjesme u što kvalitetnijim uslovima.

NN: Da li planiraš izdavačku djelatnost?

DEJAN: Ne planiram još, ali ko zna. Zasada, ipak ne. Pjesme koje se rade idu za druge izdavačke kuće.

NN: Mnogi Čajničani ne znaju za postojanje tvog studija. Kako tumačiš tu neinformisanost?

DEJAN: Vjerovatno zato što je vijest u vezi studija još "svježa" stvar, a sa druge strane, znaju moje kolege, što je bitnije, jer to je moja klijentela. Za ostatak, ima vremena.

NN: Da li u budućnosti sebe vidiš više u toj oblasti ili ostaješ u svojoj primarnoj, pjevačkoj?

DEJAN: Moj glavni posao su klavijatura i mikrofon. Radim već preko 10 godina u bendu. Studio je moja ljubav već dugi niz godina. Sve je počelo da se razvija iz mog podruma, pa sobe pa onda u jedan objekat. Sigurno je da neću moći svirati kad budem star, ali ću moći da snimam. Nekako sebe vidim paralelno u oba svijeta.

NN: Ti zadnjih godina puno putuješ. Bio si u SAD, Australiji, mnogim evropskim zemljama. Kako je biti svjetski putnik?

DEJAN: Iskreno, volim da putujem. Bio sam u mnogim evropskim zemljama isto tako i u SAD dva puta, u Australiji jednom, a idemo opet u SAD slijedeće godine. Volim da putujem, da upoznajem razne kulture, hranu, gradove. Uživam. Od svih zemalja u kojima sam bio, SAD su mi ostale u tako lijepom sjećanju tako da se radujem slijedećem odlasku.

NN: Šta je to što te je najviše oduševilo na tim putovanjima?

DEJAN: Najviše me je oduševio Las Vegas i Florida, tačnije St.Pit. Rekli su za Vegas da je grad koji nikad ne spava, to je sigurno tačno. Florida je prelijepa, ali ne bi bilo to to da nisam imao prijatelje sa kojima sam tamo uživao.

NN: Kakvi su ti utisci o našim ljudima u dalekom svijetu?

DEJAN: Kao i ovdje, ima i dobrih i loših ljudi.Sve u svemu, žive 200km/h na sat, rade dan i noć, i imaju malo vremena, ali kad treba nađu ga nekako da se pomalo opuste. Ma niko kao mi.

NN: Znamo da si ti zauzet dečko, u vezi sa jednom od najljepših čajničkih djevojaka, ali ovako objektivno iz perspektive posmatrača, kakve su cure u inostranstvu?

DEJAN: Hvala lijepo na takvom komplimentu, ali "posmatrač" misli da bi najbolje bilo da o privatnosti ne razgovaramo. Čisto da je ne bi neko zloupotrijebio. Jedino što mogu reći da su cure lijepe, ali je najljepša ona koja je pored tebe.

NN: Rekao si da je život na Zapadu brz, dinamičan, da li bi mogao da se pronađeš u takvom svijetu?

DEJAN(kroz smijeh): Vjerovatno bih, pošto slično i ja živim ovdje. Samo recimo ne 200km/h, ali možda 160kmh.

NN: Gdje sebe vidiš u bliskoj ili daljoj budućnosti?

DEJAN: Trenutno sam zadovoljan tu gdje jesam, imam posao, svirke, imam studio, imam posla u njemu. Šta znam, ispunjen sam trenutno, ali nije da nemam nekih ciljeva, toga uvijek imam. Imam ideja dosta u vezi poslovnog života, ali to je samo trenutno na čekanju, pa ćemo da vidimo.

NN: Muzika je način tvog života. Postoji li još nešto što voliš? Neka strast ili hobi?

DEJAN: Postoji dosta stvari koje volim pored muzike. Na prvom mjestu bih izdvojio hranu, volim da kuvam.Takođe volim računare tehniku, gedžete.

NN: Filmovi, knjige, serije?

DEJAN: Filmovi i serije obavezno, veliki sam filmofil. Možda mi je to ostalo od malih nogu, jer su mi roditelji imali videoteku. Serije, preferiram američke, obično kriminalističke i komedije.

NN: Ljudi žive u sadašnjosti, prošlost ih određuje, a hrle u budućnost. Već si nam pričao o budućnosti i planovima i željama. Pričao si nam i o sadašnjosti, a šta nam možeš reći o prošlosti? Kako je sve to počelo, gdje i kada?

DEJAN: Što se tiče prvih početaka u vezi snimanja, to je počelo prije možda deset godina. Počeo sam da se prvo zanimam za komponovanje muzike, tekstova. Počeo sam u podrumu da snimam na nekom starom računaru, sa mikrofonom od slusalica, pa sam onda poceo polako da kupujem opremu, I tako sam uspio danas da imam jedan kvalitetan studio, akustički tretiran, sa mnoštvom instrumenata i vrhunskom analogno-digitalnom opremom. Htio bih takođe da dodam, da sam imao veliku podršku porodice, kolega iz benda. Mnogo su mi pomogli Ivan Lekic (studio Ton Kraljevo), Marko Kon i Adnan Hadžikadunić.

NN: Goci bend je sve popularniji, kao i svi njegovi članovi. Godi li ti to i kako se sa tim nosiš?

DEJAN: Naravno da mi godi. Dugo sam godina u bendu. Znate da nije to tako bilo uvijek. Sve je počelo izdavanjem albuma za jednu od najjačih izdavačkih kuća "BN music", ali ništa od toga ne bi bilo da nije bilo direktora benda Gorana Ivanovica "Gocija" koji je vjerovao u sve to. I evo vec 4 albuma smo izdali na kojima sam potpisan kao autor muzike na većinu pjesama. Lijepo biti tu tolike godine i gledati kako raste popularnost benda, slušanost, potražnja. Zasada se dobro nosimo sa svim tim.

NN: Šta bi poručio fanovima?

DEJAN: Fanovima Goci Benda poručujem da ostanu isti, da nas i dalje vole i slušaju kao što su do sada. Najbolji ste.

To je bio Dejan, jedan od onih koji mijenjaju Čajniče.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Follow Us
No tags yet.
Search By Tags
Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page