top of page

USPOMENE

Predstavljamo vam novu pjesmu Milenka Dačevića. 

Emotivno, divno, gotovo elegično. 

Ako me zaborave svi gradovi, čijim sam ulicama nekada hodio, izčeznuće dani i nestati snovi, u kojim sam tebe jedina volio. Vjetar će nositi davne radosti, povećati prašinu na cipelama starim. I šta će ostati od ove mladosti? Moj osmjeh u tvojim očima plavim. Ko ljubio nije ne zna sreća sta je; ne zna šta su i jadi i boli; kad se srce srcu, bezrazložno daje, to je onda ljubav, i tada se voli. Svi će mili časi nekuda otići, vrijeme uspomene lako pregaziti. Krenuli smo dalje, a da l' ćemo stići: svako svoju tugu od drugih sakriti? Šta je život, a i mi u njemu? Treptaj sunca ili dah noći? Nema te nigdje, i opet si u svemu! Ti ostaješ, sve drugo će proći.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Follow Us
No tags yet.
Search By Tags
Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page