top of page

Idemo na vrh!

On je jedan od najboljih čajničkih kadeta, fudbaler bez mane i straha. Golgeter, haubica, gol mašina, a opet tek nešto više od dječaka. Lijepo vaspitano dijete, mladić sa manirima, kojem je sport u krvi. Njegov stariji brat je godinama igrao košarku, a starija sestra i danas je aktivni član odbojkaškog kluba. Aleksandar Tadić, dečko koji obećava.

NN: Da li ćemo se persirati?

ALEKSANDAR: Mislim da nema potrebe.

NN: Zašto fudbal? Brat ti je igrao košarku.

ALEKSANDAR: Trenirao sam i košarku, mada nisam sebe pronašao u tom sportu dosta bolje se snalazim kao fudbaler. Mislim da imam bolje predispozicije za fudbal.

NN: Šta tebi znači fudbal?

ALEKSANDAR: Fudbal je dio mene.Sport koji me pokreće i ispunjava pozitivnom energijom.

NN: Jedan si od najbolji igrača omladinskog pogona Stakorine, pravi golgeter. Takođe često asistiraš. Reci mi šta više voliš, gol ili asistenciju?

ALEKSANDAR: Prije svega hvala na lijepim riječima. Moram istaći da više volim da dajem golove. Što je uobičajno za jednog napadača .Mada nisam sebičan kada su asistencije u pitanju, kada god mi se ukaže prilika rado uposlim nekog od svojih saigrača.

NN: S kojim saigračem najviše voliš da igraš? S kim se najbolje slažeš na terenu?

ALEKSANDAR: Izdvojio bih Jovicu Dačevića koji igra na poziciji zadnjeg veznog igrača. Njegove asistencije mi najviše odgovaraju.

NN: Imaš li omiljeni gol? I ako imaš, možeš li nam ga opisati?

ALEKSANDAR: Omiljeni gol mi je onaj koji sam dao protiv kadetske ekipe Crvene Zvezde u Beogradu, kada sam igrao za ekipu Glasinca sa Sokoca. Iako taj pogodak nije bio nešto posebno specifičan, drag mi je zato što je postignut protiv jedne takve ekipe.

NN: Kad već pominješ Crvenu Zvezdu, reci mi za koga navijaš?

ALEKSANDAR: Navijam za Crvenu Zvezdu, a od klubova u inostranstvu navijam za Barselonu.

NN: Da li bi volio da jednog dana zaigraš za njih?

ALEKSANDAR: Želja svakog mladog sportiste jeste da jednog dana zaigra za neki poznati klub. Tako da su i moje ambicije usmjerene ka tome. Kada bih mogao da biram to bi svakako bila Crvena Zvezda.

NN: Da li pratiš i ostale sportovi? Ima li još neki koji voliš, ako ništa bar da gledaš?

ALEKSANDAR: Veliki sam ljubitelj sporta.Većinu sportova pratim i gledam. Posebno odbojku i košarku.

NN: Osim sporta imaš li neki hobi?

ALEKSANDAR: Moj hobi je i folklor. Član sam KUD-a ,,Izvor" Čajniče.

NN: Reci nam nešto o tome.

ALEKSANDAR: Član sam od svoje 10 godine. Volim tradicionalnu igru i pjesme, a najviše sam tu zbog druženja i putovanja. Pomenuto društvo je jedno od nosilaca kulturno-umjetničkog života u našoj opštini. Organizator mnogobrojnih nastupa i manifestacija. Broji oko 180 aktivnih članova.

NN: U koju školu ideš i kako ide učenje?

ALEKSANDAR: Idem u Ekonomsku školu. Drugi sam razred. Solidan sam i đak.

NN: Ti si dokaz da čovjek može sve što hoće. Tebi ide odlično i fudbal i KUD, i škola. Imaš li vremena za izlaske? Gledaš li filmove i serije? Čitaš li knjige?

ALEKSANDAR: Najbitnije je da se čovjek lijepo organizuje. Za sve se može naći vremena.Volim i da izađem sa drugarima. Dosta gledam i filmove. Ponekad pročitam i neku knjigu.

NN: Kako bi ti ocjenio Čajniče što se tiče mjesta za izlazak?

ALEKSANDAR: Smatram da nemamo gotovo nikakav izbor kada su izlasci u pitanju. Mada meni je najbitnije da imam dobro društvo sa kojim se lijepo osjećam gdje god da sam.

NN: Gdje sebe vidiš u budućnosti?

ALEKSANDAR: Želja mi je da se ostvarim kao fudbaler, da odem iz ove sredine i zaigram u nekom poznatijem klubu.

NN: Imaš li nekog fudbalskog i uopšte sportskog idola?

ALEKSANDAR: Moj idol je Marko Rojs.

NN: Pratiš li Ligu Šampiona? Ko je favorit za titulu ove godine?

ALEKSANDAR: Naravno da pratim. Kao favorita bih izdvojio ekipu Barcelone.

NN: Iako su neuvjerljivi ove sezone? Tu je i povreda Mesija.

ALEKSANDAR: I pored svega toga jedan su od mojih glavnih favorita. Mada im je veliki hendikep povreda glavnog igrača.

NN: Ko je bolji Mesi ili Ronaldo?

ALEKSANDAR: Messi je po meni igrač koji igra na čist talenat, dok se Ronaldo više oslanja na fizičke predispozicije i snagu. Kod Mesija mi se sviđa osjećaj za dribling u punom trku. Jako dobro asistira.

NN: Reci nam šta da očekujemo od kadeta ove godine?

ALEKSANDAR: Ove sezone imamo dobru kadetsku ekipu. Startovali smo sa dvije pobjede. Smatram da možemo biti na samom vrhu tabele.

NN: Šta da očekujemo od tebe?

ALEKSANDAR: Dobre partije i što veći broj golova.

NN: Ti si već gotovo odrastao, pa imaš li neku simpatiju ili ljubav možda?

ALEKSANDAR: Pa nadje se vremena i za to.

NN: Za kraj šta bi poručio mladim Čajničanima?

ALEKSANDAR: Mladim Čajničanima bih preporučio da se što više bave sportom. Jer je to jedna od pozitivnijih stvari u našoj sredini. Da budu prije svega dobri ljudi, da svojim trudim i zalaganjem idu ka svojim ciljevima.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Follow Us
No tags yet.
Search By Tags
Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page