top of page

Veliki motiv

Pisali smo toliko puta o talentu čajničke djece i radu čajničkih trenera. Potvrda da se odlično radi i da se rad prepoznaje stigla je u vidu pozivanja igrača KK "Vrelo" Stefana Lučića u kadetsku reprezentaciju koja se pripremala za Svjetsko prvenstvo u Španiji. To je prvi put da je igrač iz Čajniča dobio poziv u državni tim. Nažalost selektor Lučića nije uvrstio među putnike na SP. Sigurno da je bilo mjesta za jednog od najboljih plejeva svoje generacije u BiH, ali Stefan nije tužan. On prati svoje drugare i navija svim srcem.

"Meni je veoma drago što sam uopšte bio pozvan na pripreme reprezentacije, pogotovo reprezentacije koja je prošlog ljeta bila prvak Evrope. To je za mene veliki uspjeh i jedan veliki motiv za dalji rad.", kaže talentovani plej. Pitali smo ga za utiske: "Na pripremama si upoznao sve te momke, i ko je od njih ostavio najbolji utisak?"

"Pa većinu sam već upoznao iz lige mladih BiH i nije mi se bilo teško uklopiti u društvo, ali sam najviše vremena provodio sa mojim cimerima u sobi, a to su Semin Burko, Armin Hrstić i Amar Brkić, a tu je i Stefan Radosavljević.", ističe Lučić. Nažalost reprezentacije BiH je nakon drugog poraza na SP od Australije ispala iz daljeg toka takmičenja. Nadamo se da će sa Stefanom u timu, na sljedećem velikom turniru biti bolje.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Follow Us
No tags yet.
Search By Tags
Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page