top of page

Kandidati za odbornike SNSD i DNS

Nakon što smo pisali o kandidatima za načelnika, odlučili smo da vam predstavimo i kandidate za odbornike. Akcenat smo stavili na mlade, vrijedne i obrazovane iz vodećih političkih partija, SNSD i DNS, SP, SDS, te PDP(ovim redom ćemo o njima i pisati). Krećemo sa kandidatima za odbornike Saveza nezavisnih socijal- demokrata, i Demokratskog narodnog saveza.

Milena Dajević (SNSD) rođena 2.1.1988. godine. Diplomirala na Filozofskom Fakultetu Univerziteta Istočno Sarajevo, odsjek Pedagogija. Privodi kraju master studije. Mlada je, ambiciozna. Sebe smatra, iskrenom i pravednom osobom. U svom maniru, direktno kaže:

"Pozivam sve da me podrže na izborima. Podržite mladost i obrazovane ljude. Glasajte za SNSD, našu listu, i mene kao odbornika. Glasajte i za našega kandidata za načelnika gospodina Neđa Mašića!"

Pavelina Tupeša (SNSD) rođena je 21.9.1988. Kao odličan đak, pa otišla je na Ekonomski Fakultet Pale, gdje je u roku završila redovne studije, a trenutno je u fazi odbrane magistarskog rada na temu državne revizije. Objavljivala je naučne članke i učestvovala na naučnim konferencijama. Važi za skromnu, ali vrijednu osobu. Ona kaže da akcenat treba staviti na mlade:

"Razumjevanje, pravičnost i volja su osnovna načela za bolje i ljepše Čajniče. To su baš osobine koje najviše krase mlade. Položaj omladine nije nimalo zavidan. Mladost se danas suočava sa dosta otvorenih opasnosti. Moralna degradacija, kriza duhovnosti, razuzdanost, i neutemeljen egoizam, prijete da omladinu odvedu na stranputicu. To moramo spriječiti, jer čajnička mladost je prepuna potencijala. Imamo perspektivu, imamo pozitivan stav, i mi možemo. Praktično omladina je stub svakog društva, pa tako i našeg čajničkog."

Dalibor Cigale (SNSD) rođen 29.11.1982. godine. Osnovnu i srednju školu zavrsio u Čajniču, odslužio vojsku u Bileći. Završio Fakultet Fizičke kulture 2009. Nezaposlen 6 godina. Mladi tata. Bavi se sportom, nekada kao igrač, danas kao trener. Godinama trenira djecu kao košarkaški trener. Skroman je, mlad i obrazovan, porodični čovjek. Cigale kaže:

"Imam 34. godine, i iza sebe imam uspješnu sportsku karijeru, kao košarkaš, i sada sam nastavio kao trener. Osvajač sam mnogih priznanja i medalja. Uspješno sam promovisao i promovišem naš grad širom Republike Srpske i Bosne i Hercegovine. Trudim se da našu omladinu usmjerim na pravi put. Ovo je moj grad. Odrastao sam u ovom gradu i poznajem sve probleme, koji muče sve nas. Kao odbornik trudiću da svoju energiju i znanje usmjerim prvenstveno na razvoj sporta i kulture, ali i opšteg ekonomskog, socijalnog i kulturnog stanja naše opštine. Oženjen sam divnom ženom, imam kćerku. Moj motiv da učinim Čajniče sjajnim i boljim jeste upravo moja porodica što razumije svaki porodični čovjek. Zato se nadam da ćete mi dati priliku da se borim za naše porodice i našu djecu."

Srđan Tanasković je kandidat za odbornika DNS-a. Rođen je 7.10.1988. godine. Trenirao je fudbal, bio đak generacije, i kao sjajan student stekao zvanje diplomirani master ekonomista. Tanasković kaže:

"Treba se okrenuti budućnosti, prošlost ostaviti iza sebe, svaki dan je novi početak. Mladima treba dati prioritet na ovim izborima, jer bez njih sve je uzalud, biće kao prije ili gore. Mladi su previše pasivni, to nije dobro. Treba birati čovjeka, ne stranku. Kakva nam bude skupština nek nas oni vode. Olako narod shvata politiku i neozbiljno. Što nam se obija o glavu. Zato triput mjeri jednom sijeci."


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Follow Us
No tags yet.
Search By Tags
Archive
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page